We use cookies to give you the best experience on our website. You can find information about the cookies we use or options to turn off cookies in the settings.
Martin Možina, Data Science Lead u DataLabu i glavni Data Scientist u Mercatoru, sudjelovao je kao predavač na Forumu podatkovne analitike u Ljubljani s prezentacijom „Zamke kod implementacije umjetne inteligencije u poslovanju“.
Martin je uvodno sudionike upoznao s radom Fortenova grupa DataLaba – centra izvrsnosti za sve teme vezane uz naprednu analitiku i umjetnu inteligenciju unutar Fortenova grupe te je predstavio jednu od tema na kojima DataLab radi - predviđanja potražnje za voćem i povrćem u Konzumu i Mercatoru, retail kompanijama Fortenova grupe, što je privuklo veliku pažnju prisutnih.
Pojasnio je kako svakodnevna predviđanja za svako prodajno mjesto poboljšavaju korisničko iskustvo smanjivanjem mogućnosti nedostupnosti artikala. Osim toga, smanjuju se i viškovi što je izuzetno važno u sferi održivosti. Prošavši kroz cijeli proces izgradnje i implementacije modela umjetne inteligencije, Martin je naglasio važnost sinergije biznisa i znanosti u izgradnji modela.
»Implementacije modela umjetne inteligencije počinju kvalitetnim podacima i njihovim razumijevanjem. Osim toga, velika pažnja posvećena je izgradnji kvalitetnog tima iz operativnih kompanija Fortenova grupe - mStarta, Konzuma i Mercatora, koji sve to implementira i održava. Ovaj tip programa dugoročan je – moramo sustavno aktivno pratiti kako model radi i nadograđivati ga, jer mogućnosti su neizmjerne.«, zaključuje Možina.
Slavonska avenija 11a HR-10000 Zagreb Croatia
Slobodno nas kontaktirajte +385 1 2372 500